Sabrina Meijer van AfterDRK, Debbie Nuchelmans van Sixfeetfromtheedge en Joyce Meursing van Justlikesushi; ze maken foto's van hun outfits, zitten front row bij Fashion Weeks en de bloggers hebben nu ook een eigen webshop. Een goed initiatief, meent Anna Nooshin, onderneemster en samen met uitgeverij Wayne Parker Kent oprichter van NSMBL.nl. “Heel slim om op die manier je bedrijf uit te breiden.”

Het begon als een grapje, zegt Anna Nooshin. Samen met haar collega’s van online magazine NSMBL besloot ze haar garderobe te verkopen. Inmiddels staat Bar Italia in het centrum van Amsterdam, iedere maand in het teken van de NSMBL Super Sale met kleding van bekende Nederlandse modebloggers.

Ook heeft Nooshin haar eigen webshop geopend via Tictail, een platform waarop iedereen eenvoudig een eigen internetwinkel kan beginnen. Ze verkoopt persoonlijke kledingstukken. “Het zijn stukken die ik al jaren heb of die ik impulsief heb gekocht en die niet meer ‘mij’ zijn,” zegt ze. “Ik besloot mijn garderobe online te zetten na de eerste sale van NSMBL. Ik had nog zoveel kleding over. En niet alle lezers wonen natuurlijk in Amsterdam, waar het evenement was.”

Lees verder: http://www.fashionunited.nl/Nieuws/Leads/Modebloggers_in_huid_van_winkeliers_met_eigen_webshop_2013111343000/

Help slachtoffers ramp Filipijnen