Wat voegt webwinkel Matching My Mom toe aan het toch al overweldigende aanbod in het kindersegment. En hoe proberen e-tailers Margreet Putter en Palmyra Menso gevonden te worden?

Wanneer zijn jullie op het idee gekomen om een webshop te openen?

“De webshop ging van start in maart 2012, maar begin 2011 is het idee ontstaan. We hebben allebei een dochtertje die het enig vinden om mama's schoenen aan te doen, of er hetzelfde uit te zien. Meisjes kijken nu eenmaal erg naar hun moeder. Zelf vinden we het natuurlijk ook heel leuk om een matching op pad te gaan. Het hoeft niet altijd identiek maar een beetje afgestemd is wel erg leuk. In Amerika zie je steeds vaker celeb moms die hetzelfde gekleed gaan als hun dochtertje en daar springen merken erop in. In Nederland zie je dit nog bijna niet… vandaar dat we de stap genomen hebben. We waren beide werkzaam bij een bedrijf dat ging reorganiseren dus dat was het extra zetje om de stap ook echt te gaan zetten!”

Lees verder