Flavourites.nl, de op vrouwen gerichte portal voor webshops, heeft haar mannensite Easyasbeans.com verkocht aan Media Ingredients. De ambities en toekomstplannen van Flavourites.nl stonden een verdere groei van Easyasbeans.com in de weg.

Ruim drie jaar na de oprichting van de webshopverzameling Flavourites.nl richtten eigenaren Marije M. Mulder en Natascha Klootsema Easyasbeans.com op; ‘een portal met coole webshops & sites voor mannen’. Bijna twee jaar na de lancering heeft Flavourites haar zogeheten ‘hippe broer’ verkocht aan Media Ingredients, het bureau van online communicatiespecialist Norman Thomas, die na elf jaar bij Bol.com te hebben gewerkt, voor zichzelf is begonnen. Natascha Klootsema: ‘Flavourites.nl is na bijna zes jaar nog steeds groeiende en heeft met de groeiambities die wij hebben al onze aandacht en tijd nodig. Het is mooi dat Norman Thomas, die al sinds de oprichting een van de vaste bloggers van de website is, de basis die wij hebben gelegd met Easyasbeans.com verder gaat uitbouwen.’

Lees verder