Ilse Fenicx besloot dat het tijd was om haar droom te realiseren, en daarom stampte ze Little Thingz uit de grond. De gloednieuwe webshop wil wereldwijd trendy lifestyle-accessoires voor kinderen verkopen.

Ilse Fenicx woont al enkele jaren met haar man Philip en dochters Arwen en Eowyn in de Engstraat in Veerle. Met een opleiding van interieurarchitecte en heel wat ervaring in marketing en reclame op zak, besloot ze een eigen zaak te starten. De ondernemende dame heeft een zwak voor al wat te maken heeft met kunst, cultuur, interieur, design, kinderen, trends…

“Ik ben altijd op zoek naar de nieuwste trends, collecties en items voor de shop. Ik heb geprobeerd om nu al een zo ruim mogelijk aanbod te bieden, wat voor een startende shop niet zo evident is. Je vindt er vandaag originele en kleurrijke kinderartikelen van bekende kwalitatieve merken gaande van knuffels, tafelbenodigheden, speeltjes, decoratie, kameraankleding, buitenspeelgoed, verkleedkledij… De doelgroep bestaat momenteel uit kinderen van 0 tot 8 jaar, maar ik heb nog zo veel leuke spulletjes en merken op mijn verlanglijstjes staan dat ik het aanbod graag snel zou uitbreiden. Hier en daar heb ik zelfs al spullen voor de mama's en papa's, zoals gepersonaliseerde zitzakken.”

Lees verder op gva.be

Doortje Briedé-Bultman