Beste Forum gebruikers,

Zou bij deze graag mijn webshop www. LEDzBUY.nl willen promoten.

Deze webshop wordt gerund door een mij zelf, en ik verkoop hierop LED lampen, LED spots, sensorlampen en tuinverlichting op zonne energie. In eerste instantie misschien niet het geeikte “vrouwelijke” assortiment, maar zeker niet meer weg te denken in ons huidige leven. Een gemiddelde led lamp gaat wel tot 35.000 branduren mee, is energie zuinig en belast dus in veel mindere maten het milieu. Daarnaast is de huidige led lamp steeds meer geschikt als sfeerlamp als deze dimbaar is en niet over te veel lumen beschikt. Vaak wordt al op de verpakking aangegeven of de lamp warm licht geeft, bij voorbeeld bij de ledlampen van Philips. Dus de keuze wordt steeds gemakkelijker.

Sinds kort heb ik ook tuinverlichting in het assortiment van Reled op zonne energie. Deze lampen behoren tot de zomer trend van 2012. Je bestelt een leuke lamp die je in een boom kan hangen of in je border of balkonbak kan prikken. Je hebt geen kabels voor de electriciteit nodig omdat deze lampen zich opladen door middel van de zon. 's Avonds kun je dan al genieten van licht in je tuin of op je balkon. Gemak toch! Misschien behoort dit produkt wel wat meer tot de vrouwelijke items. Ik hoor het graag van jullie en zie jullie graag terug op mijn website:

www.LEDzBUY.nl

Groet Dayenne